Klantenservice

Heeft u nog vragen? Of bent u opzoek naar een specifiek product / materiaal, maar kunt u deze niet vinden? 

Neem dan gerust contact op met ons op per e-mail en vraag naar de mogelijkheden.
 

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10:00 en 13:00 uur

 

SchoonmaakAssortiment
Achterweg 23 
4521 CB Biervliet  
E: [email protected]

KvK-nummer:   62612018
BTW nummer: NL001708304B31

www.schoonmaakassortiment.nl 

1 Contactgegevens
1.1 Contactgegevens

Contactgegevens

Schoonmaak Assortiment
Achterweg 23
4521 CB Biervliet
Nederland

T: +31(0)115231122 (Telefonische ondersteuning op werkdagen tussen 10:00 & 13:00)
E: [email protected]

of laat een bericht achter op de website.

Openingstijden

Maandag t/m donderdag van 8:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 8:00 tot 15:15 uur. 
Zaterdag, Zondag & Feestdagen gesloten.

2 Ik ben een nieuwe klant, hoe verkrijg ik een persoonlijk account?
2.1 Ik ben een nieuwe klant, hoe verkrijg ik een persoonlijk account?

Ik ben een nieuwe klant, krijg ik een persoonlijk account? 

Accounts worden persoonlijk met login geleverd, echter kunnen wij nog geen uitgebreide omgeving voor u verzorgen, zoals het opnieuw bestellen van artikelen in 1 klik. Wel staan alle artikelen vermeld met een link naar het artikel en kunt u zo ook weer snel opnieuw bestellen.

3 Mijn account werkt niet
3.1 Mijn account werkt niet

Wat moet ik nu doen?

Voer het emailadres in bij het inloggen en klik op wachtwoord vergeten, mocht het e-mailadres bekend zijn dan ontvangt u een mail met een uitnodiging om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Ik krijg geen mail voor een nieuw wachtwoord

Dat is uiteraard heel vervelend, maar niet getreurd, want het kan zomaar zijn, dat de mail in je spam terecht is gekomen. Je kan ook gemakkelijk zelf een nieuw account aanmaken. Wanneer het e-mailadres niet bekend is zal dat geen problemen opleveren.

Kan ik een persoonlijk account laten activeren?

Geen zorgen, er zijn uiteraard veel opties, waar we je mee kunnen helpen. Neem even contact op met [email protected], wij nemen dit dan zo spoedig mogelijk in behandeling. Vaak kan je binnen een uur gebruik maken van je account.

Nog meer vragen over je account?

Stel gerust je vragen aan ons per mail [email protected] of neem contact op via +31 (0)115 23 11 22

4 Bestelling en Levering
4.1 Bestelling en Levering

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 72 uur geleverd te hebben. Veelal gaan bestellingen nog dezelfde dag met de bezorgdienst mee. Bestellingen na 15.00 uur kunnen niet altijd meer worden meegegeven met de bezorger en dit zal dus een dag langer in beslag nemen. 

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

Wij versturen via diverse pakketpartners. Daarnaast hebben wij ook eigen busjes rijden. Bij veel van onze vaste klanten in een straal van 50 km bezorgen wij vaak zelf de producten. Heb je bijvoorbeeld een schoonmaakbedrijf en moeten producten op meerdere locaties worden afgeleverd, dan kunnen wij dit vaak met eigen bussen verzorgen.  Vraag ons gerust naar de mogelijkheden. 

Wanneer ontvang ik een track en trace code?

Wij versturen de track en trace code op het moment dat uw bestelling bij ons het magazijn heeft verlaten. 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Geen zorgen, dan wordt het pakket bij de buren afgegeven door de bezorger. Uiteraard krijgt u bericht waar het pakket is afgegeven. In bepaalde gevallen, mogen de bezorgers het niet bij buren leveren en wordt het bij een afhaalpunt bezorgt of later nogmaals aangeboden.

Ik heb de bestelling niet ontvangen?

Wij proberen de bestelde producten altijd zo snel als mogelijk bij jou af te leveren. Wanneer wij zien dat wij onze service level niet waar kunnen maken proberen wij jou altijd op voorhand te benaderen. Heb je niets van ons gehoord en toch de bestelling niet ontvangen?

  • Controleer de track en trace van jouw bestelling. Wellicht is er onderweg iets misgegaan wat voor vertraging heeft gezorgd.
  • Controleer het adres. Staat het adres goed vermeld bij de opdrachtbevestiging? Laat het ons weten als dit niet zo is.
  • Controleer de post. Wellicht heeft de bezorgen u niet getroffen. Het kan zijn dat het een dag later nogmaals wordt geprobeerd of dat het bij één van uw buren is afgegeven of afhaalpunt.

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?

In veel gevallen zal dat geen probleem zijn. Geef dit gerust aan bij de bestelling. Wij zullen jou laten weten per wanneer het afgehaald kan worden en dan ben je uiteraard van harte welkom bij ons op locatie.

5 Ruilen & Retourneren
5.1 Ruilen & Retourneren

Mag ik mijn artikel(en) retourneren?

ja dat mag, mits gegronde reden (B2B hanteert normaal gezien geen retourprocessen)

Mag ik mijn artikel(en) ruilen?

Het is mogelijk om gekochte artikelen te ruilen of retourneren. Retour dient binnen 48 uren na levering aan ons gemeld te worden. Na aanmelden dient u te wachten op onze goedkeuring en dient het artikel(en) na goedkeuring binnen 3 werkdagen ook daadwerkelijk bij ons te zijn afgegeven.

Wat verder belangrijk is:

  • het artikel is in nieuwstaat (verbroken sealing worden geweigerd)
  • je retourneert het artikel(en) inclusief alle meegeleverde accessoires en onderdelen.
  • je retourneert het artikel(en) in de originele verpakking.
  • hygiëneproducten waarvan de verpakking geopend is geweest kunnen niet geretourneerd worden.

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

Het is na onze schriftelijke goedkeuring mogelijk om de artikelen op te sturen of langs te brengen.

Schoonmaak Assortiment
T.a.v. retourneren Schoonmaak Assortiment webshop
Achterweg 23
4521CB te Biervliet

Moet ik betalen voor het retourneren van mijn artikel(en)?

Indien je het pakket terug stuurt zijn de verzendkosten hiervan voor jouw eigen rekening + Administratie en verwerkingskosten.

6 Kan ik mijn bestelling annuleren?
6.1 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zolang de bestelling nog niet is verstuurd , kunnen wij deze nog voor je annuleren. Neem bij voorkeur zo snel mogelijk contact met ons op.

7 Betaal mogelijkheden
7.1 Betaal mogelijkheden

Wij leveren zowel aan zakelijke en institutionele afnemers. Per type afnemer bieden wij verschillende betaalmethoden.

Zakelijke / Institutionele afnemers
Zakelijke en institutionele afnemers kunnen hun bestelling online betalen. Ook kunnen de bestelling tevens op rekening besteld worden, hiervoor geld wel: (Eerste bestelling met minimum order van €500 excl btw, dient eerst voldaan te worden alvorens u in aanmerking komt om op rekening te mogen kopen.), vanaf dat moment staat u bij ons in het systeem en kunt u kop factuur bestellen, waarna de levering van uw bestelling een factuur met 14 dagen netto betalingstermijn wordt aangeboden. Let wel, in beginsel geven wij een maximaal krediet van €500. Wenst u een hoger krediet, dan zullen wij een krediet toets uitvoeren, alvorens wij hiervoor een goedkeuring geven.  

Bij uw eerste bestelling vragen wij naar de volgende documenten:

  • Een recent uittreksel (niet ouder dan 3 weken) van uw KvK;
  • Het BTW nummer van uw onderneming;
  • Legitimatie van de vertegenwoordigende en tevens bevoegde persoon volgens KvK.

Wij behouden ten alle tijde het recht een aanvraag van levering op rekening af te wijzen op eigen inzicht, zonder dat wij de aanvrager hierbij een verklaring verschuldigd zijn. Met name bij een eerste bestelling kan betaling vóór levering worden verzocht.

Indien u vragen heeft over de beschikbare betaalmethoden of het plaatsen van een bestelling op rekening, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij staan u graag te woord.

Kunnen wij machines ook gespreid betalen?

Wij begrijpen dat een nieuwe machine tijd nodig heeft om zichzelf terug te verdienen. Zeker wanneer u meerdere machines tegelijk nodig heeft kan dit lastig zijn om in één keer te financieren. Wij werken nauw samen met een intermediar op het gebied van oa machine lease. Zo is het is in sommige gevallen al mogelijk om machines vanaf €2500,- voor u te financieren. Vraag ons naar de mogelijkheden. 

Zijn alle prijzen op de webshop inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen op onze site zijn exclusief BTW. Bij afrekenen wordt de BTW erbij opgeteld. 

Zijn jullie facturen btw facturen ?

Wij versturen altijd standaard een BTW factuur naar de het emailadres welke gebruikt is bij de bestelling.

8 Hoe verkrijg ik een productinformatieblad of een veiligheidsblad? Onze website wordt nog verder uitgebouwd en dagelijks bijgewerkt, zo proberen wij momenteel de actuele bladen terug bij het artikel onder het kopje bijlage te plaatsen, echter neemt dit ve
8.1 Hoe verkrijg ik een productinformatieblad of een veiligheidsblad? 

Hoe verkrijg ik een productinformatieblad of een veiligheidsblad? 

Onze website wordt nog verder uitgebouwd en dagelijks bijgewerkt, zo proberen wij momenteel de actuele bladen terug bij het artikel onder het kopje bijlage te plaatsen, echter neemt dit veel tijd in beslag en willen wij vragen om een email met artikel nr('s) naar ons te mailen, waarna wij spoedig deze zullen doen naleveren per email.

9 Klachten
9.1 Klachten

Heeft u een klacht?

Bij Schoonmaak Assortiment zijn wij constant bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening en website. Wij stellen het op prijs wanneer u ons laat weten wanneer u klacht of suggestie heeft.

Hoe dien ik een klacht in?

Wij nemen alle klachten serieus. Heeft u een klacht, laat het ons weten! contact

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen